Keputusan FINAL Piala Malaysia 2010

Keputusan Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2010

Sabtu, 30 Oktober 2010 lihat jadual

Kelantan

2 - 1

Negeri Sembilan


*Masa Tamat
*Kelantan Juara Piala Malaysia 2010

*Video Perlawanan
*Laporan Perlawanan
*Lihat LIVE Keputusan Terkini
*Carta Piala Malaysia

9 comments:

mijie said...

tahniah buat pasukan kelantan

nick nin0s said...

Yeayea Kelate mene..

The Red Warriors terbaek! :D

Tahniah3...(:

Prof. Ir Redha said...

gomo kelate, gomo kelate!!

ray ban said...

tahniah buat pasukan Kelantan

Anonymous said...

nasib baik kelate mng...kalau tk terbakar pulak stadium bkt jalil tuh...shit penyokong klntn...mcm kera luku prangai....

nick nin0s said...

Tak baik kata org macam tu.

"Sesungguhnya Allah menciptakan manusia sebaik-baik kejadian di muka bumi ini"

Apa2 pon gomo kelate gomo :)

lahsujkpp said...

Anonymous: Korang ni org Negori ko.. tak blh terima kekalahan dengan Kelantan ke? kalau dah pandai orang tu terima sajelah..

Anonymous said...

den ni pnyokong n9... tapi kalo tgk smalam klantan main pnoh smangat masa yg ke 2..lagi pon rmai pmain n9 yg kuat2 xde... kalo tgk klantan lawan sblom2 ni pon... masa yg ke 2 la diorg akan pulun abes2an... pe pon... piala malaysia bkan tamat taon ni je... taon2 akan datang pon ada lagi... taniah wat n9 n klantan..

Jambatan Bosi said...

tahniah kepado kelantan monang taon ni den ucapkan.kito cubo lagi taon dpn.xpyh nk gado2 kito rakyat malaysia patot bersatu padu tgk hr tu ado gelombang mexico bagai.kito tiru semangat red warriors jang!hoben jang hoben!